Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekering (SKGZ)

de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ)

Wanneer een verzoek voor vergoeding na heroverweging niet wordt gehonoreerd, is het voor de verzekerde mogelijk om het geschil voor te leggen aan de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ).   

Als het zo zou zijn dat er uit deze zaak een geschil voortvloeit dat aan het Zorginstituut wordt voorgelegd via de SKGZ, zal het Zorginstituut alsnog een standpunt innemen aan de hand van de onderliggende stukken in het dossier.  

De SKGZ is een onafhankelijke en onafhankelijke organisatie die helpt bij het oplossen van problemen tussen verzekerde en zorgverzekeraar. De SKGZ is op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur telefonisch bereikbaar op 088 900 6 900. 

Meer informatie over de procedure kunt u vinden op  SKGZ.

Delen op: FacebookTwitter